شبکه های کامپیوتری

کابل کشی شبکه

cable-itbama

کابل کشی شبکه برای مدیریت شبکه کامپیوتری و اتصال و انتقال داده ها و اطلاعات بین رایانه ها ، روترها ، سوئیچ ها در شبکه استفاده می شود.  کابل شبکه معمولا کلاینت یا کامپیوتر ها را به رک متصل می کنند. این کابلها اساساً حامل یا رسانایی هستند که داده ها از طریق آنها جریان می یابند.کابل های ارتباطی انواع مختلفی دارند و نوع مناسب استفاده از آنها به ساختار و توپولوژی معماری کلی سیستم بستگی دارد. متداول ترین نوع کابلهای ارتباطی که “کابل جفت پیچ تابیده” نامیده می شود ، هستند. در شبکه های محلی به طور معمول محیط های اداری ، ساختمان های کوچک اداری و تجاری استفاده می گردد.

کابل کشی شبکه فیبر
کابل کشی شبکه
شرکت کابل کشی شبکه

کابل کشی شبکه

Network cabling

کابل جفت پیچ خورده در بسیاری از شبکه های اترنت استفاده می شود. این کابل ها شامل چهار جفت سیم باریک یا رسانا هستند که در داخل عایق یا جاکت خارجی کابل قرار دارند. هر جفت به چند پیچ ​​اضافی پیچ خورده است. این پیچ ها برای جلوگیری از تداخل دستگاه های دیگر و در واقع سایر کابل های مجاور طراحی شده اند!

کابل کشی فیبر نوری در مواردی که ممکن است به پهنای باند بالا نیاز باشد مشخص شده است. به خصوص در محیط مرکز داده و مکانی که نصب به ظرفیت بالایی نیاز دارد ، به طور معمول بیمارستان ، فرودگاه ها ، بانک ها … با این حال ، کابل کشی فیبر نوری به سرعت در حال تبدیل شدن به گزینه انتخابی برای هرگونه نصب حجم زیادی از داده است!

کابل کشی فیبر نوری

Fiber optic cabling

امروزه با گسترش و نیاز شرکت ها ، ادارات و مراکز داده ها به کابل کشی شبکه و به وجود آمدن حجم زیادی از کابل ها در بستر شبکه از کابل های فیبر نوری استفاده می شود کابل فیبر نوری این توانایی را دارد بیش از چندین برابر کابل شبکه انتقال بدهند.کابل کشی فیبر نوری نیاز به توانایی بالای نصب دارد زیرا هرگونه خمش و آسیب به کابل شبکه باعث می شود که کابل غیر قابل استفاده گردد. این کابل از الیافهای شیشه تشکیل شده است در یک شیلد قرار دارد.

البته انواع دیگری از کابل ها نیز وجود دارد ، به عنوان مثال ، کابل کواکسیال ، کابل چند جفت و البته انواع دیگری از رسانه مانند بی سیم ، که در غیر این صورت wifi شناخته می شود

شرکت اجرای شبکه

Network implementation company

کابل کشی شبکه در شرکت ما باتوجه به نیاز شما صورت می گیرد.تیم های متخصص ما در زمینه کابل کشی شبکه این کمک را به شما می نمایند که یک کابل کشی استاندارد داشته باشد.ما در تمام مراحل کابل کشی سعی می نماییم که شما از کمترین هزینه را متقبل بشوید.همچنین کابل کشی شبکه به صورتی انجام می گیرد که هیچ گونه کابل در فضای شما دیده نشود.

شرکت ای تی باما با بیش از ده سال سابقه در اجرای شبکه های کامپیوتری و شبکه و همچنین ارائه راه حل های سازمانی و اداری و انجام بیش از 100 پروژه با حس انجام کار در زمینه فرآیند شبکه و نگهداری شبکه و همچنین کابل کشی شبکه و برق توانسته است به این مهم برسد که تمام مشتریان ما از پروژه های اجرا شده رضایت کامل داشته باشند.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “کابل کشی شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *