شبکه های کامپیوتری

خدمات شبکه در تهران

اجرای شبکه در تهران

خدمات شبکه در تهران یکی از مباحث مهم این شهر بزرگ می باشد از این رو امروزه شرکت های مختلفی در تهران با هدف ارائه راه حل هایی و همچنین خدماتی در حوزه شبکه فعالیت می کنند.خدمات شبکه در تهران داری ابعاد گسترده ای می باشد زیرا بیشتر زیرساخت های کشور اهم دولتی و خصوصی در این کلان شهر وجود دارند.

اما چیزی که خدمات شبکه در شهر مهم می کند انتخاب یک شرکت ارائه خدمات شبکه می باشد.شرکت های خدمات شبکه در تهران به شما خدماتی می دهند که شما به آن نیاز دارید اما شبکه داری ابعاد مخفی و دور از دید شما می باشد پس بهتر است قبل از هر کاری با گرفتن مشاوره و تحقیق نسبت به انتخاب یک شرکت خوب اقدام نمایید .

خدمات شبکه در تهران شامل چه مواردی می شود :

  • خرید تجهیزات شبکه :

تجهیزات شبکه یکی از مهمترین موضوعات شبکه می باشد تهیه تجهیزات شبکه در تهران یک امری زمان بر و نیاز به علم کافی در مورد شبکه می باشد.تجهیزات شبکه که شامل کابل شبکه،پچ پنل ، رک ، پچ کورد ، پریز شبکه و .. میباشد از اهمیت خاصی بر خوردار می باشد.پس برای خرید تجهیزات شبکه مطلوب می توانید از سایت ها اینترنتی تجهیزات شبکه و یا خرید حضوری از که بورس آن در لاله زار می باشد استفاده نمایید.

  • اجرای شبکه :

شما بعد از خرید تجهیزات شبکه نیازمند یک شرکت راه اندازی شبکه و اجرای شبکه  در تهران دارید.در جریان هستید که اجرای شبکه و نحوه نصب آن از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.اجرای شبکه کامپیوتری در تهران و انتخاب شبکه کار در تهران کاری سخت و مهم می باشد شرکت ما با داشتن بیش از 10 سال تجربه در اجرای شبکه این نوید را به شما می دهد که با کمترین هزینه یک شبکه مطلوب و با کیفیت داشته باشد.

  • پشتیبانی شبکه :

موضوع مهم دیگر پشتیبانی شبکه در تهران می باشد.پشتبانی شبکه بعد از اجرای شبکه یکی از موارد مهم شبکه می باشد زیرا هر شبکه نیازمند یک پشتیبان خوب و با تجربه می باشد.پشتیبانی شبکه در تهران به دو صورت انجام می گیرد . اول مورد به صورت کنترل از راه دور یا ریموت و دومین مورد پشتیبانی شبکه حضوری می باشد.اینکه چه پشتیبانی انتخاب کنید بسته به نوع نیاز شما و اهداف شما بستگی دارد.هرچه تعداد کلاینت های شما بیشتر باشد نیاز شما به پشتیبان شبکه حضوری بیشتر می شود.

  • خدمات پس از فروش :

خدمات پس از فروش تجهیزات شبکه همچنین نگهداری شبکه در تهران می تواند به شما در امنیت و آینده شبکه کمک بسزایی نماید.خدمات پس از فروش با هدف جلب رضایت مشتریان صورت می گیرد بیشتر در بر گیرنده تجهیزات شبکه اکتیو می شود اما می توان در شبکه های پسیو نیاز به چنین امری بر خورد لذا هنگام خرید تجهیزات شبکه و همچنین عقد قرارداد با شرکت ها ارائه دهنده تجهیزات شبکه به این مورد حتما توجه بفرمایید.

  • تعرفه و قیمت خدمات شبکه در تهران :

تعرفه و قیمت خدمات شبکه در تهران بسته به نوع نیاز شما متفاوت می باشد.اگر شما فقط نیاز به اجرای یک شبکه کامپیوتری ساده داشته باشید به مراتب هزینه شما کمتر از یک شبکه پیچیده می باشد لذا هرچه تعداد کلاینت های شما بیشتر بشود هرینه اجرا و پشتیبانی شما هم بیشتر خواهد شد.برای انکه از اخرین قیمت ها و تعرفه شبکه ما اطلاع داشته باشید می توانید با تماس با شماره های ما از اخرین قیمت ها شبکه اطلاع داشته باشید.

دیگر مواردی که در اجرای شبکه در تهران مورد بررسی قرار می گیرد شامل مواردی اهم از کابل کشی شبکه ، نصب ترانکینک ، نصب و آرایش رک ، کابل کشی و نصب پریز برق ، نصب پریزهای شبکه و کف خواب و … می باشد.

عملکرد بهتر شبکه شرکت ، دفتر ، ساختمان و مغازه  شرکت شما به انتخاب مجری شبکه شما بستگی دارد هر چه مجری شبکه در اجرا توانمند باشد نیاز شما به پشتیبان و نگهداری شبکه کمتر می باشد.شرکت ما و سایت اینترنتی ای تی باما با بیش از یک ده فعالیت در اجرای شبکه در تهران و بهرمندی از متخصصان مجرب و با بهرگیری اخرین متد روز دنیا توانسته است به این مهم برسد که مشتریان از کار این مجموعه رضایت کامل را داشته باشند.ای تی باما به عنوان پیشتازان عرصه تجهیزات شبکه در تهران با کمترین هزینه و سریع ترین زمان خدمات ویژه در اختیار مشتریان خود می گذارد تا رضایت آنان را به دست بیاورد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *