شبکه های کامپیوتری

اجرای شبکه پسیو

اجرای شبکه پسیو

ای تی باما یکی شرکت های معتبر و با تجربه در حوزه اجرای شبکه پسیو می باشد. ما خدمات مشاوره ، طراحی ، اجرا ، یکپارچه سازی و نگهداری حرفه ای را در زمینه شبکه های دسترسی رادیویی و مایکروویو ، شبکه های نوری پسیو ، سیستم های حمل و نقل ، زیرساخت های فناوری اطلاعات و مراکز داده و راه حل های امنیتی ارائه می دهیم.

در سالهای اخیر حضور پررنگی در بازارهای ایران ، عراق ، عمان ایجاد کرده ایم. ای تی باما بیش از 10 متخصص ماهر را در استخدام خود دارد. ما با 15 شرکت جهانی همکاری کرده ایم. ما راه حل های کلیدی را ارائه می دهیم که متناسب با نیازهای مشتریان ما ساخته شده و پروژه های آنها را به داستان های موفقی تبدیل می کند. با توسعه و رشد مداوم ، ما در تلاشیم تا بازارهای جدیدی در خاورمیانه و آسیا گسترش دهیم.

 پسیو چیست؟

هنگامی که ما از کابل کشی  و اجرای شبکه برای انتقال اطلاعات در یک شبکه استفاده می کنیم که انتقال نیازمند دیگر تجهیزات شبکه هم می شود شبکه پسیو می گوییم.به طور کلی شبکه پسیو همان طور که از نام آن مشخص است حالت ایستا دارد و بر خلاف شبکه های اکتیو تغییرات چندانی نمی توان در شبکه داد.شبکه پسیو شامل تجهیزات متنوع می شود از کابل شبکه ، پچ پنل ، رک ، پریز برق ، پریز شبکه ، داکت و ترانکینگ گرفته تا پچ کورد و ماژول برق .

  • امنیت شبکه پسیو :

یکی از مواردی که همیشه در یک شبکه اهمیت دارد امنیت یک شبکه می باشد.امنیت شبکه در شبکه های پسیو به مراتب از شبکه های اکتیو بالاتر می باشد . لذا از این رو کابل کشی شبکه و تجهیزات مربوط در این امر اهمیت خاصی دارند . اما در نظر داشته باشید که شبکه اکتیو در امنیت شبکه پسیو تاثیر بسزایی دارد.

  • قیمت تجهیزات پسیو:

قیمت تجهیزات پسیو بستگی به نوع جنس ، شرکت سازنده و گارانتی آن دارد . مانند تمام تجهیزات هرچه کیفیت تجهیزات بهتر باشد به مراتب قیمت آن بالاتر خواهد بود.از دیگر موارد می توان به شرکت سازنده آن اشاره کرد شرکت های مانند لگراند ، نگزنس ، اشنایدر به علت  تجربه و حضور بالا تر کشور ما از تولیدات و فروش بالاتریی برخوردار می باشند اما با تولید داخلی جدیدا با نام این برندها در کشور تولید و به فروش می رسد.

گارانتی تجهیزات شبکه در اهمینت خاصی برخوردار می باشد .اما تجهیزات شبکه پسیو معمولا از نظر تست فلوک مورد بررسی قرار می گیرند و تامین کننده این محصولات از باید این اطمینان را به شما بدهد که تجهیزات بتواند تست فلوک با پارامترهای چنل و پرمنت را بتواند پاس کند.

  • اجرای شبکه:

اجرای شبکه پسیو بسته به نوع و نیاز مشتری و یا کارفرما در اجرا تفاوت های بسزایی دارد اگر شما برنامه ای جهت کابل کشی شبکه در سطح پایین دارید و امکان هزینه زیاد ندارید می توانید از تجهیزات شبکه تولید داخلی استفاده نمایید . اما همیشه در نظر داشته باشید تجهیزاتی استفاده نمایید که از کیفیت خوبی بر خوردار باشد زیرا تغییرات در شبکه پسیو سخت می باشد.

  •  تجهیزات مورد نیاز  :

تجهیزات شبکه پسیو شامل کابل شبکه ، رک ، پچ پنل ، پریز برق ، پریز شبکه ، کابل برق،کابل فیبر نوری ، ترانکینگ ، داکت ، فریم می شود. این تجهیزات در کنار هم این امکان را به ما می دهند که یک شبکه پسیو کامل داشته باشیم.تجهیزات شبکه به خودی خود کاربردی باشد و در کنار تجهیزات شبکه کامل می شوند.

ای تی باما به هدف ایجاد بستری امن و با کیفیت این امکان را به شما مشتریان و همکارن عزیز می دهد که یک سیستم جامع از شبکه پسیو در کمترین زمان با بهترین امکانات داشته باشد.

ای تی باما با 10 سال سابقه در اجرای شبکه های پسیو  و فروش تجهیزات شبکه و با به کارگیری نیروی کار مجرب که بیش از 100 پروژه کوچک و برزگ را در ایران و کشورهای عراق ، عمان ، و آذربایجان اجرا و عملیاتی نمایید.

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *